Zonguldak geçtiğimiz haftalarda turizm ile ilgili birçok önemli etkinliği gördü.
Çok devasa bir kampanya hazırlandı.
Konserler bile düşünülmüştü.
Açılış muhteşem oldu.
Geçtiğimiz yıllarda ödenek yok diyerek etkinlik bile yapılamadığını düşünürsek.
Bugün geldiğimiz güçlü nokta çok önemli.
Ünlü bir sanatçının katılımı ile konser programı hazırlandı.
Bazı olumsuz gelişmeler nedeni ile ertelendi.
Turizm ve kültür haftasında ise kurulan stantlar çok değerliydi.
Tüm oteller tanıtımlarını yaptı.
Hediyeler dağıtıldı.
Promosyonlar pekçoktu.
Tüm otellerin üst düzey ekibi yer alıyordu.
İl ve ilçeler hazırlıklarını yapmıştı.
Marka ürünlerimiz sergilendi.
Mehteran ekibi ve folklor ekiplerimiz vardı.
İl kültür ve turizm müdürlüğümüz çok hassasiyetli bir programa imza atmışlar.
Başta İl kültür ve turizm müdürümüz olmak üzere tüm üst düzey kurmay ekibi kutluyoruz.
Sayın Valimiz Osman Hacıbektaşoğlu’na çok teşekkür ediyoruz.
Ayrıca geçtiğimiz haftasonuertelediğimiz doğa yürüyüşü gerçekleşti.
Harmankaya gezisi çok güzeldi.
Katılım yüksekti.
Dünya ölçeğinde ki markamız harmankaya doğa tabiat parkımız, her yönü ile tanıtılmaya gezilmeye ve görülmeye muhtaç.
Geçmişte çok önemli çalışmalar yapıldı.
Devamı gelmeli.
Burada dokunuşlar yapılması gerekiyor.
Bazı temaslar yapılmalı.Birtakım eksiklikler giderilmeli.
Tabi ki bizim düşüncemiz.
Harmankaya bölgesine çok büyük yatırım yapıldı.
Birinci etap. İkinci etap.Tamamlandı.
Ama devamı gelmedi.
Zonguldak turizm’ de bir ara hız olarak 200 km. ile yol alıyorduk.
Bugün aynı duruma gelebilir miyiz?
Neden olmasın?
BAKKA biraz daha inisiyatif alsın.
Bu konuda atak ve faal olmalı. Bekle ve gör olmamalı.
Harmankaya canlansın.
Ayağa kalksın.
Gökgöl mağarasında başardık.
Üzülmez tabiat parkı hayata geçti.
Eksiklikler yok mu?
Tabi ki var.
Sayın Valimiz müze çalışmalarının içinin dolması adına devam ettiğini söylemişti.
İnşallah tamamlanır.
Tüm eksiklikler giderilirse açılışı da yapılır.
Ereğli ilçemizde ki varagellerin turizme kazandırılması adına ihale sonrası yapılan çalışmaların hız kazanması gerekir.
Turizm adına tekrar 200 km. hıza döner miyiz?
İnşallah diyelim.
Zonguldak il kültür ve turizm müdürlüğümü kutlama etkinlikleri beni heyecanlandırdı.
Bakanlık bu konuda çok hassasiyet gösteriyor.
Sayın Valimiz müthiş destekliyor.
Bununla birlikte turizm adına yeni hamleler de yapılmalı düşüncesindeyim.
Beş yıldızlı otel sayımız artmalı.Çoğalmalı.
Yanıbaşımızda Düzce İlimiz tüm beş yıldızlı uluslararası otellerin yöneticilerini davet ediyor.
Bizde aynı uygulamayı yapabiliriz.
Zonguldak bakir bölge. İnanılmaz potansiyel var.
Maalesef bununla birlikte JEOPARK adına yavaş ilerliyoruz.
JEOAPARK birliği kurulamadı.
Proje hayata geçmedi.
Tüzük oluştu.
Sonu gelmedi. Halen uygulamaya geçilmesi bekleniyor.
Zonguldak turizm’ de JEOPARK ile birlikte çok yönlü atağa kalkacaktır.
Şahlanacaktır düşüncesindeyim.
Geçmiş dönemlerde JEOPARK ile birlikte çok büyük çalışmalara imza atıldı.
Yine devamı gelmeli.
Bırakıldığı yerden devam edilmeli.
Birlik projesi çok önemli ve değerli.
Alan başkanlığı kurulabilir mi?
Keşke kurulsa.
Kurulursa Zonguldak başta ana merkez olmak üzere komşu illeri de kapsar düşüncesindeyim.
JEOPARK adına ülke geneli bazı iller de çalışmaların olduğunu biliyoruz.
O bölgelerde çalışmaların yavaşladığını görüyoruz.
Bir fren var.
Biz kendi adımıza fren olayını durdurup, gaza basmalıyız.
Turizm adına var olmalıyız..
Unutanlara hatırlatalım diyelim.
Zonguldak olarak ağır sanayi yanında bacasız sanayimiz de hayata geçsin.
Madencilik adına zor günler yaşarken.
Gelecek adına umutlar çok da yeşermezken.
Turizm ile bu sanayimizin yeni çeşitliliğini çok daha güçlü sağlamalıyız.
İnşallah diyelim.
Son turizm haftasının etkinlikleri benim moralimizi artırdı.
Gelecek adına güç verdi. Devamı adına bekliyoruz.
Şimdilik nokta.