TTK’da uzun yıllar bekçilik yapan, daha sonra genel müdür başdanışmanlık memuru olarak hizmet verip emekli olan 82 yaşındaki Hakkı Güney, Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Palyatif Servisinde tedavi görüyordu.

Edindiğimiz bilgilere göre Hakkı Güney son olarak doktorların önerisi üzerine yoğun bakım servisinde tedavi altına alındı.

BAKKA Endüstri Mirası Festivali başladı
BAKKA Endüstri Mirası Festivali başladı
İçeriği Görüntüle

Güney’in tedavisinin sürdüğü bildiriliyor. (Fadime Yılmaz Elma)

Muhabir: Murat Barutçu