Kentin en işlek caddesi olan  Gazipaşa Caddesinde esnaflık yapan Refik Tanrıkulu, Fevzipaşa Caddesinde değiştirilen altyapı sonrası içme suyunun kanalizasyon koktuğunu iddia etti. 

Fevzipaşa Caddesinde değişilen alt yapı çalışması sonrası kokunun gelmeye başladığını ifade eden Esnaf Refik Tanrıkulu, “Belediye şu altyapı çalışmasını yapalı, benim suyum lağım kokuyor. Benim hatlarımı değişmiyor. Geliyorlar bakıyorlar gidiyor. Hatta pislik bulaşıyor. Su pis kokuyor” dedi. (Haber: Sertaç ÖZDEMİR)

BEUN'un Tıp Dergisi Uluslararası Dizinde Yerini Aldı
BEUN'un Tıp Dergisi Uluslararası Dizinde Yerini Aldı
İçeriği Görüntüle

Karadeniz patlayacak, Zonguldak yok olacak!
Karadeniz patlayacak, Zonguldak yok olacak!
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Murat Barutçu