Zonguldak’ta 15 Nisan’da sona eren balık sezonunun ardından balıkçıların yeni yerlerine taşınması planlanıyordu. Ancak Zonguldak Belediyesi’nin, İstasyon Caddesi’nde TCDD ile yaptığı görüşmelerden sonuç alınamaması nedeniyle balıkçılar mağdur oldu.Sezonun açılmasıyla birlikte tezgâhlarını kurmak isteyen balıkçılar, belediyenin yeni yer gösterememesi üzerine tekrar eski yerlerinde satış yapmaya başladı. Zonguldak Belediyesi'nin istasyon caddesinde yaptığı yeni yerlere taşınması planlanıyordu. Belediyenin TCDD ile anlaşamaması mağdur olan balıkçılar tarafından sezonun ilk gününde tekrar eski yerlerine tezgah açtı.

Eski yerlerinde duran balıkçıların yeni sezonda akıbeti ne olacağı merak konusu oldu.

Zonguldak’ta 92 yıllık okul yıkılıyor! Köylülerden duygulandıran talep
Zonguldak’ta 92 yıllık okul yıkılıyor! Köylülerden duygulandıran talep
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Sertaç Özdemir