Zonguldak Belediyesi, bu akşam saat 19:00'da Türkiye'nin Gürcistan ile oynayacağı Dünya Kupası Elemeleri E Grubu maçını, vatandaşlarla birlikte Vitamin Noktası'nda dev ekrandan izlemeye davet etti. A Milli Takımımızın zorlu deplasman maçını Adliye Binası önünde kurulan dev ekranda izleme fırsatını kaçırmak istemeyenler için Zonguldak Belediyesi, patlamış mısır ikramında bulunacak.

Kanalizasyon Kokusu Vatandaşı Canından Bezdirdi!
Kanalizasyon Kokusu Vatandaşı Canından Bezdirdi!
İçeriği Görüntüle

Zonguldak Belediyesi, sosyal medya üzerinden yaptığı davet paylaşımında, "Milli Takım heyecanını hep birlikte yaşıyoruz! A Millî Takımımız, Dünya Kupası Elemelerinde Gürcistan ile karşılaşıyor! Sandalyeni kap gel, bu coşkuya ortak ol! Patlamış mısır bizden, destek sizden! 4 Eylül Perşembe 19.00 Vitamin Noktası (Adliye Önü)" ifadelerini kullandı.

Vatandaşlar, maçın heyecanını birlikte yaşamak ve destek vermek için Vitamin Noktası'nda toplanacak.

Kaynak: Haber Merkezi