Orman Genel Müdürlüğü’nün Kasım ayı video konferans toplantısı 12 Kasım 2025 Çarşamba günü gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Bekir Karacabey başkanlık etti.

Toplantıda, 2025 yılı program ve gerçekleşme durumları, yılsonu hedefleri ile 2026 yılı programları değerlendirildi.

Çevrimiçi yapılan toplantıya Orman Bölge Müdürü Hasan Keskin, Bölge Müdür Yardımcıları Mehmet Pınar ve Mehmet Ali Deniz, şube müdürleri, Zonguldak İşletme Müdürü ve Gökçebey Fidanlık Müdürü katıldı.

Zonguldak'ta Makas Atan Araç Cami Bahçesine Daldı
Zonguldak'ta Makas Atan Araç Cami Bahçesine Daldı
İçeriği Görüntüle

Whats App Image 2025 11 12 At 13.14.18 (1)

Kaynak: Haber Merkezi