Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Zonguldak İl Başkanı Çağatay İpekçi, geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen 8. Olağan Genel Kurul sonrasında Türk Orman-Sen Şube Başkanlığına seçilen Mithat Bülent Bağcı’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Ziyarette, sendikal çalışmalar ve yeni döneme dair temenniler konuşuldu.

Türk Orman-Sen Şube Başkanı Mithat Bülent Bağcı, nazik ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek,

Şehrin kaderini değiştirecek "Marka Zonguldak Konferansı" gerçekleştirildi
Şehrin kaderini değiştirecek "Marka Zonguldak Konferansı" gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

“Değerli başkanıma sendikamıza yapmış oldukları nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür eder, kıymetli başkanıma çalışmalarında başarılar dilerim,”
ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Merkezi