Hava sıcaklığının eksi 2 derece ölçüldüğü Abant Gölü Tabiat Parkı'nda kar yağışı etkisini sürdürüyor. Kar yağışıyla beyaza bürünen bölgeye gitmek için araçlarıyla yola çıkan bazı vatandaşlar ise Abant Gölü Tabiat Parkı'na gidemedi. Araçlarında kış lastiği ve zincir bulunmayan sürücüler geri dönmek zorunda kaldı. Bölgede kar kalınlığının yer yer 20 santimetreyi bulduğu görüldü. (İHA)

kar  yağışı yolda bıraktı (3)

kar  yağışı yolda bıraktı (2)

76 yaşında üniversiteden mezun oldu, azmiyle gençlere taş çıkarttı
76 yaşında üniversiteden mezun oldu, azmiyle gençlere taş çıkarttı
İçeriği Görüntüle

kar  yağışı yolda bıraktı (1)

Muhabir: Muhammet