İlimiz genelinde tarımsal üretimi daha güvenli hale getirmek ve üreticilerin alın terini yaban hayvanlarının zararlarından korumak amacıyla hayata geçirilen "Elektrikli Çit Dağıtım Projesi" töreni Gökçebey ilçesinde gerçekleştirildi

MHP’li Torlak’tan Zafer Partisi'ne yanıt: "Yargı sürecine gölge düşürülmemeli"
MHP’li Torlak’tan Zafer Partisi'ne yanıt: "Yargı sürecine gölge düşürülmemeli"
İçeriği Görüntüle

Gökçebey Kaymakamı Hatice Rüveyda Kahraman Şıktaş ve İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan’ın katılımlarıyla gerçekleşen törende; doğanın dengesini bozmadan üreticinin mahsulünü güvence altına alacak sistemler çiftçilere teslim edildi.

Projeyle ilgili önemli detaylar:

1.884.600 TL bütçe ile hayata geçirilen proje kapsamında, ilimiz genelinde 150, ev sahibi Gökçebey ilçemizde ise 15 üreticimize elektrikli çit sistemi sağlandı. Yüzlerce dekar nitelikli tarım arazisi (fındık, mısır vb.) ve arılıklar koruma altına alındı. Engellenen ürün kayıpları sayesinde Zonguldak tarımsal hasılasına milyonlarca liralık ekonomik katma değer kazandırılması hedeflendi.

İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan, “Üreten Zonguldak için emeğe kalkan, "Sen Üret Yeter" şiarıyla çiftçimize destek olmaya devam ediyoruz. Doğaya uyumlu bu projenin tüm üreticilerimize hayırlı ve bereketli olmasını dileriz” dedi.

Kaynak: Haber Merkezi