Süper Lig'in 36. haftasında lider Galatasaray, deplasmanda Ankaragücü ile karşı karşıya geldi. Sarı-Kırmızılılar, rakibini 4-1 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan etti.

Sarı-kırmızılı ekip müsabakayı 4-1 kazanarak Süper Lig'de bitime iki hafta kala 23. şampiyonluğunu ilan etti. Zonguldak’ta caddelere dökülen Galatasaraylı taraftarlar şampiyonluğu doyasıya kutladı. Binlerce taraftar madenci anıtına toplanarak valilik binası önüne meşaleler ve bayraklarla yürüyerek şampiyonluk şarkıları söyledi. (Haber: Sertaç ÖZDEMİR)

İnamiye Vakfı’ndan Çaydamar’da Aşure Bereketi!
İnamiye Vakfı’ndan Çaydamar’da Aşure Bereketi!
İçeriği Görüntüle

WhatsApp-Image-2023-05-30-at-22.36.24-(1)

WhatsApp-Image-2023-05-30-at-22.36.23-(1)

WhatsApp-Image-2023-05-30-at-22.36.23

WhatsApp-Image-2023-05-30-at-22.36.22-(1)

WhatsApp-Image-2023-05-30-at-22.36.22

WhatsApp-Image-2023-05-30-at-22.36.24

Muhabir: Murat Barutçu