Kdz. Ereğli Belediyesi'nin düzenlediği 23. Uluslararası Sevgi, Barış, Dostluk Kültür ve Sanat Festivali coşkulu bir şekilde başladı. 4 gün sürecek festivalin ilk gününde Sakiler ve Şevval Sam sahne aldı.

Sahneye ilk çıkan Sakiler, özellikle genç hayranlarının büyük ilgisiyle karşılaştı. Binlerce Ereğlili, şarkılara coşkuyla eşlik etti. Gecenin finalinde sahne alan Şevval Sam ile birbirinden güzel şarkılarla mest etti. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, eşi Neriman Posbıyık’la sahneye çıkarak sanatçılara hediye takdiminde bulundu. Başkan Posbıyık, Türkiye’nin en büyük festivalini gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirtti. Posbıyık ayrıca alandakilerle birlikte hep bir ağızdan ‘Sevgi, Barış, Dostluk. Ereğli İl Olsun’ dedi. (İHA)

Ereğli’de Halk Oyunları Gecesi Büyük Beğeni Topladı
Ereğli’de Halk Oyunları Gecesi Büyük Beğeni Topladı
İçeriği Görüntüle

AW929353_04AW929353_02

AW929353_03

AW929353_01

Muhabir: Murat Barutçu