Kdz. Ereğli Belediyesi’nde geleneksel olarak düzenlenen bayramlaşma töreni Ramazan Bayramı’nın ilk günü Başkan Halil Posbıyık’ın makamında gerçekleşti.

Başkan Posbıyık ve eşi Neriman Posbıyık, belediyede çalışan personel, zabıta, itfaiye, birim müdürleri, siyasi parti temsilcileri, STK temsilcileri, muhtarlar, belediye meclis üyeleri, gazeteciler ve misafirleriyle tek tek bayramlaştı, birlikte sohbet etti.

Belediye Başkan Yardımcıları ve daire müdürlerinin de hazır bulunduğu bayramlaşma töreninde, Başkan Posbıyık katılımcıların ve Ereğli halkının bayramını kutladı. (Haber Merkezi)

Sahile Gidecekler Dikkat: Yasaklandı!
Sahile Gidecekler Dikkat: Yasaklandı!
İçeriği Görüntüle

WhatsApp Image 2023-04-21 at 10.35.56WhatsApp Image 2023-04-21 at 10.36.14

Muhabir: Murat Barutçu