Cumhurbaşkanı Erdoğan, İsrail'in Gazze'deki El-Ehli Baptist Hastanesini bombalaması sonucu 500 kişinin yaşamını yitirdiği saldırıya tepki gösterdi. Erdoğan, Gazze’deki vahşet için tüm insanlığa çağrıda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "İçerisinde kadınların, çocukların, masum sivillerin olduğu bir hastaneyi vurmak, İsrail’in en temel insani değerlerden yoksun saldırılarının son örneğidir. Gazze’de yaşanan ve tarihte benzeri olmayan bu vahşeti durdurmak için tüm insanlığı harekete geçmeye davet ediyorum" dedi. (İHA)

Kalp krizi geçiren polis memuru hayatını kaybetti
Kalp krizi geçiren polis memuru hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Zonguldak Filistin için ayakta!
Zonguldak Filistin için ayakta!
İçeriği Görüntüle

İsrail Gazze'de katliam yaptı; Hastaneyi bombaladı, 500'den fazla ölü var
İsrail Gazze'de katliam yaptı; Hastaneyi bombaladı, 500'den fazla ölü var
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Murat Barutçu