Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Ahmet Erdoğan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda üniversite ve Kızılay işbirliği kapsamında başlatılan kan bağışı kampanyası gerek üniversite çalışanları gerekse öğrenciler tarafından ilgi gördü.

Kampanyanın başladığı saatlerde kan verenler tarafından oluşturulan hayli ilginç görüntüler de gündeme geldi. Bunların arasında kan verirken eliyle başarı işareti yapan bir kadın dikkatlerden ve objektiflerden kaçmadı.

GMİS'te Değişim! Merkez Servisleri Şubesi'nin Yeni Başkanı Ümit Demir
GMİS'te Değişim! Merkez Servisleri Şubesi'nin Yeni Başkanı Ümit Demir
İçeriği Görüntüle

Kan bağışlamaktan duyduğu hazzı ve gönül rahatlığını yumruğu ile başarı işareti yaparak çevresine yansıtan bu kadının görüntüsünü umarız Kızılay da amacına uygun bir şekilde değerlendirir. (Haber: Sermet Aksu)

Muhabir: Murat Barutçu