Zonguldak genelinde 2 gün boyunca etkili olan ve büyük bir sel felaketi yaşayan Zonguldak için İstanbul Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu sosyal medya hesabından paylaşım yaptı. İmamoğlu Zonguldak’ın yanında olduklarını ifade ederek, “Geçmiş olsun” dedi.

İmamoğlu’nun paylaşımı şu şekilde:

“Karadeniz Bölgesi’nde yaşanan sel felaketi nedeniyle Ordu, Bartın ve Zonguldak’a İBB ve İSKİ ekipleri de ulaştı. 20 personel ve 8 araçla, devletimizle koordineli bir şekilde hayat koşullarını normalleştirmeye çalışıyoruz. Selden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun.”

Zonguldak'ta çocuklar arkeolojik kazı heyecanı yaşadı
Zonguldak'ta çocuklar arkeolojik kazı heyecanı yaşadı
İçeriği Görüntüle

Haber: Fadime YILMAZ ELMA

Tren seferleri tekrar başladı!
Tren seferleri tekrar başladı!
İçeriği Görüntüle

Karşı şeride uçtu! Takla attı!
Karşı şeride uçtu! Takla attı!
İçeriği Görüntüle

Zonguldak’ta denize girmek yasaklandı!
Zonguldak’ta denize girmek yasaklandı!
İçeriği Görüntüle

Zonguldak’ta büyük tehlike! Her yeri sardı!
Zonguldak’ta büyük tehlike! Her yeri sardı!
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Murat Barutçu