Devrek ilçesinde çıkan orman yangını, ekipleri harekete geçirdi.

Edinilen bilgiye göre, yangın öğle saatlerinde Devrek ilçesine bağlı Karşıyaka Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, ormanlık alanda henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Dumanların yükselmesi üzerine olay yerine arazöz ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Belediye vatandaşları uyardı: Su kesintisi yaşanacak!
Belediye vatandaşları uyardı: Su kesintisi yaşanacak!
İçeriği Görüntüle

Whats App Image 2025 07 17 At 15.37.07

Muhabir: Sertaç Özdemir