Zonguldak’ta bir süredir gündemde olan balıkçı esnafı, yeniden eski yerlerine dönerek “Bismillah” diyerek tezgâhlarını açtı.

Kent merkezinde uzun süredir yer problemi yaşayan balıkçılar, dün tezgâhlarını kurdu. Bugün ise satışa başlayarak yeni yerlerinde ilk balıklarını vatandaşlara sundu.

Yenilenen plajlardaki bu manzara "Pes" dedirtti!
Yenilenen plajlardaki bu manzara "Pes" dedirtti!
İçeriği Görüntüle

SEZONUN İLK BALIĞI YERLİ HAMSİ

Esnafın tezgâhına gelen ilk balık yerli hamsi oldu. Sezonun ilk yerli hamsileri 200 TL’den alıcı buldu.

Muhabir: Sertaç Özdemir