Zonguldak’ta toplu taşıma araçlarında kullanılan abone kartlarına zam geldi.

40 lira olan kart ücreti 100 liraya yükseldi.

Alaplı'da yüzlerce vatandaşa aşure ikramı
Alaplı'da yüzlerce vatandaşa aşure ikramı
İçeriği Görüntüle

Temmuz ayının gelmesi ile birlikte kart yenilemek için başvuruda bulunan vatandaşlar yapılan zammı görünce şaşkınlık içerisinde kalarak, “Bu kadar zam yapılmaz” dediler.

Öte yandan bazı vatandaşlar ise eve yürüyerek gitmeyi tercih ettiler. (Haber: Fadime YILMAZ ELMA)

Muhabir: Murat Barutçu