Zonguldak Bülent Ecevit Caddesi’nde bulunan hemzemin geçit, Zonguldak Belediyesi tarafından başlatılan yol çalışması nedeniyle geçici süreyle araç trafiğine kapatıldı. Sabah saatlerinde başlayan çalışmalar kapsamında, 69 Ambar yönünden gelen araçlar, ecza deposu önünden alternatif güzergâhlara yönlendiriliyor. Belediye yetkilileri, çalışmaların en kısa sürede tamamlanarak geçidin yeniden trafiğe açılacağını belirtti.

Sıcak havaya rağmen doldu taştı
Sıcak havaya rağmen doldu taştı
İçeriği Görüntüle

Whats App Image 2025 07 25 At 11.21.25

Muhabir: Sertaç Özdemir