Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü binası yıkılacak. Nedeni ise sağlamlığını yitirmesi. Yeni binanın ise şimdiki binanın yanı başındaki alana inşa edileceği öğrenildi. Söz konusu alanın ise 7 dönüm büyüklüğünde olduğu biliniyor.

İl Tarım ve Orman müdürlüğü yeni binasının inşasına ise önümüzdeki yıl başlanacak. 2026 yılında başlayacak inşaat çalışmalarının en kısa sürede bitirilmesi hedefleniyor.

GMİS Seçimlerinde Kritik Gün! Kozlu ve Amasra’da Sonuçlar Şaşırttı
GMİS Seçimlerinde Kritik Gün! Kozlu ve Amasra’da Sonuçlar Şaşırttı
İçeriği Görüntüle

Müdürlükte çalışan personel ise yeni binaya geçecek. Yeni bina için proje çalışmalarının tamamlanmak üzere olduğu edindiğimiz bilgiler arasında.

Whats App Image 2025 07 03 At 11.48.46

Muhabir: Sermet Aksu