Zonguldak'ta polis, araç ve sürücülerine yönelik bir asayiş uygulaması yaptı. Uygulamada, sürücüler tek tek durdurularak emniyet kemeri, ehliyet, ruhsat ve GBT gibi kontroller yapıldı. Kurallara uymayan sürücülere cezai işlem uygulandı.

Uygulamanın amacı, trafik güvenliğini sağlamak ve sürücüleri kurallara uymaya teşvik etmekti. Polis, uygulamanın devam edeceğini ve sürücülerin kurallara uyması gerektiğini hatırlattı. (Haber: Sertaç ÖZDEMİR)

Gölete düşen 16 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Gölete düşen 16 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Murat Barutçu