Zonguldak’ın en sevilen geçmiş dönem belediye başkanlarından Hüseyin Öztek’in oğlu Sedat Öztek yağlıboya tablolarını satışa çıkardığını duyurdu.

TTK’dan emekli olduktan sonra İzmir Karşıyaka’ya yerleşen ve sanat hayatına burada devam eden Öztek müzik çalışmalarına da ara vermeden aynı yerde devam ediyor ve korolarda yer alarak solo programalar da yapıyordu.

Yıllar içinde çizdiği birbirinden güzel yağlıboya eserlerini geçtiğimiz aylarda sergileyen ve büyük beğeni toplayan sanatçı, müzisyen ve aktivist Sedat Öztek tablolarının satışından elde edeceği gelirin bir bölümünü gençlerin eğitimi amaçlı kullanacağını Şafak Habere açıkladı.

Zonguldak Merkezde Skandal Kaldırımdaki dev klima tepki çekti
Zonguldak Merkezde Skandal Kaldırımdaki dev klima tepki çekti
İçeriği Görüntüle

Whats App Image 2025 06 18 At 13.10.44

Whats App Image 2025 06 18 At 13.10.42

Whats App Image 2025 06 18 At 13.10.43 (1)

Whats App Image 2025 06 18 At 13.10.43

Muhabir: Sermet Aksu