Düzce’nin Gölyaka ilçesinde eğitim gören özel öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserler, düzenlenen yıl sonu sergisiyle vatandaşların beğenisine sunuldu.
Gölyaka Şehit Serhat Bal Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Mobilya ve İç Mekan Tasarımı Alanı Özel Eğitim Sınıfı öğrencilerinin hazırladığı çalışmalar, düzenlenen "Sene Sonu Sergisi"nde ziyaretçilerle buluştu.
Protokolden Yoğun Katılım
Serginin açılışına Gölyaka Kaymakamı Mehmet Bircan, Düzce Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nedim Sözbir, Gölyaka Meslek Yüksekokulu Müdürü Mehmet Ali Bayhan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Caner Bağ ve çok sayıda davetli katıldı.
Programda öğrencilerin yıl boyunca büyük emek ve özveriyle hazırladığı çalışmalar sergilendi.
El Emeği Ürünler Beğeni Topladı
Sergiyi gezen davetliler, öğrencilerin hazırladığı ürünleri yakından inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Özel öğrencilerin ortaya koyduğu eserler, ziyaretçilerden tam not aldı.
Öğrencilerin mesleki becerilerini geliştirmelerine katkı sağlayan çalışmaların yer aldığı sergi, katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.
Rektör Sözbir Öğrencileri Tebrik Etti
Düzce Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nedim Sözbir de sergide öğrencilerle yakından ilgilendi. Hazırlanan eserleri tek tek inceleyen Sözbir, öğrencilerle sohbet ederek ortaya koydukları başarılı çalışmalar dolayısıyla kendilerini tebrik etti.
Yıl sonu sergisi, özel öğrencilerin eğitim sürecinde kazandıkları becerileri ve üretkenliklerini gözler önüne sererken, ziyaretçilerden de büyük takdir topladı.