Edinilen bilgilere göre, merkez Bağlar ilçesindeki araç muayene istasyonuna giden sürücü, otomobili muayeneden geçmeyince yaktı.
İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Yangın, çevredekiler ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.
Otomobil kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

A W511578 01

Pastanede doğal gaz kaçağı: 5 işçi hastaneye kaldırıldı
Pastanede doğal gaz kaçağı: 5 işçi hastaneye kaldırıldı
İçeriği Görüntüle

A W511578 02

A W511578 03

Kaynak: iHA