Gaziantep'te çevreyi rahatsız ederek kamunun rahatını bozacak şekilde gürültü yapan 27 araç sürücüsüne, cezai işlem uygulandı.

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, 16-18 Haziran tarihleri arasında Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde çevreyi rahatsız ederek kamunun rahatını bozacak şekilde gürültü çıkaran modifiyeli araç kullanan sürücülere yönelik denetim yaptı. Denetimlerde 27 araç sürücüsüne 88 bin 385 TL ceza kesilirken, 11 aracın ise trafikten men edildiği bildirildi. (İHA)

AW917186_02

AW917186_01

Kan donduran cinayette ölü sayısı 4'e yükseldi
Kan donduran cinayette ölü sayısı 4'e yükseldi
İçeriği Görüntüle

Şehir merkezi çöplüğe döndü! Modern bina yapılacaktı!
Şehir merkezi çöplüğe döndü! Modern bina yapılacaktı!
İçeriği Görüntüle

Madenciye saldırdılar!
Madenciye saldırdılar!
İçeriği Görüntüle

İki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 2 kişi yaralandı
İki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 2 kişi yaralandı
İçeriği Görüntüle

İlçe Başkanı hastaneye kaldırıldı
İlçe Başkanı hastaneye kaldırıldı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Murat Barutçu