Zonguldak kent merkezinde vatandaşlar tarafından ormanlık alana atılan çöpler çevreye kötü kokular yayıyor. Vatandaşlar çöpleri atanlara tepki göstererek yetkilerden temizlenmesini istedi.

Zonguldak kent merkezinde bulanan Kadırga mevkiinde vatandaşlar tarafından ormanlık alana atılan çöpler hem kötü görüntü oluşturuyor hem de kötü kokular yayıyor. Durumdan şikayetçi olan vatandaşlar çöpleri ormanlık alana atan vatandaşlara tepki göstererek alana çöp atılmamasını istedi. Vatandaşlar yetkililerden buranın temizlenmesi için destek istedi. (Sertaç Özdemir)

Kadir İnanır ile fotoğraf çektirdiği günü unutamıyor
Kadir İnanır ile fotoğraf çektirdiği günü unutamıyor
İçeriği Görüntüle

20088d43-d098-4757-b089-cda233e24f3d

Muhabir: Sertaç Özdemir