Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, kentte yapılan çalışmaları incelemek ve bir dizi ziyarette bulunmak için dün sabah saatlerinde Zonguldak’a geldi. Kentte incelemelerde bulunan Bakan Uraloğlu, vatandaşlarla da bir araya geldi.

Şehrin kaderini değiştirecek "Marka Zonguldak Konferansı" gerçekleştirildi
Şehrin kaderini değiştirecek "Marka Zonguldak Konferansı" gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

Vatandaşlarla birebir görüşen Bakan Uraloğlu, güler yüzü ve samimi tavırlarıyla vatandaşların takdirini topladı. Öte yandan, sosyal medya hesabından Zonguldak ziyaretinden görüntülerin yer aldığı videoyu paylaşan Uraloğlu, “Gönüllerin, üretenlerin, emekçilerin şehri Zonguldak..” yorumunda bulundu. (Haber: Fadime YILMAZ ELMA)

Muhabir: Murat Barutçu