Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından ilçede yürütülen dere genişletme çalışmalarını yerinde inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Sahada devam eden çalışmaları yakından takip eden Başkan Öztürk, projenin ilçe açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte bölgede yaşanabilecek taşkın risklerinin önemli ölçüde azaltılacağını ifade eden Öztürk, altyapının da daha güvenli hale geleceğini söyledi.
İncelemeleri sırasında görevli ekiplerle de bir araya gelen Başkan Öztürk, çalışanlara kolaylıklar dileyerek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Gökçebey Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, ilçenin geleceği için önem taşıyan altyapı yatırımlarının yakından takip edildiği belirtilirken, vatandaşların can ve mal güvenliğini artıracak projelerin desteklenmeye devam edileceği vurgulandı.




