“Türkiye Yüzyılı” vizyonu kapsamında düzenlenen 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarı Devrek’te gerçekleştirildi. Öğrenciler hazırladıkları projeleri ziyaretçilere sundu.

PROTOKOLDEN YOĞUN İLGİ

Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar ve İlçe Kaymakamı Onur Alp Bıçakcı, Hamidiye Anadolu Lisesi’nde düzenlenen fuarı gezerek projeleri inceledi.

ÖĞRENCİLERLE YAKIN SOHBET

Protokol üyeleri, gençlerle birebir görüşerek projeler hakkında bilgi aldı. Öğrencilerin emek ve hayal gücü takdir topladı.

“GELECEĞE UMUT OLUYORLAR”

Başkan Ulupınar, öğrencileri ve öğretmenleri tebrik ederek, gençlerin geleceğin bilim insanları olduğunu vurguladı.

Kaymakam  Bıçakçı’dan DESO Başkanı Yüksel’e  iade-i ziyaret
Kaymakam Bıçakçı’dan DESO Başkanı Yüksel’e iade-i ziyaret
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi