Devrek Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin ilçe genelinde gerçekleştirdiği rutin denetimlerde, bir simit fırınında hijyen kurallarına uyulmadığı tespit edildi. Yapılan incelemelerde halk sağlığını tehdit eden uygunsuzluklar belirlenirken, işletme hakkında yasal işlem başlatıldı.
İŞLETME GEÇİCİ SÜREYLE MÜHÜRLENDİ
5393 sayılı Belediye Kanunu kapsamında yürütülen denetimler sonucunda, hijyen şartlarını yerine getirmediği belirlenen simit fırını geçici süreyle mühürlenerek faaliyetinden men edildi. Belediye ekipleri, halk sağlığını riske atan işletmelere karşı taviz verilmeyeceğini vurguladı.
"HALK SAĞLIĞI ÖNCELİĞİMİZDİR"
Devrek Belediyesi'nden yapılan açıklamada, vatandaşların güvenilir ve sağlıklı gıdaya ulaşmasının öncelikli hedef olduğu belirtilerek, "Toplum sağlığını korumaya yönelik denetimlerimiz kararlılıkla devam edecektir. Halkımızın sağlığı her şeyden önce gelmektedir." ifadelerine yer verildi.
DENETİMLER SÜRECEK
Belediye yetkilileri, ilçe genelindeki fırın, market, kasap ve gıda üretimi yapan tüm işletmelerde denetimlerin aralıksız devam edeceğini belirterek, daha temiz, daha güvenli ve daha sağlıklı bir Devrek için çalışmaların sürdürüleceğini bildirdi.