Düzce Belediyesi Çocuk Üniversitesi, Anneler Günü dolayısıyla 7-12 yaş grubu çocuklar ve annelerine özel kutlama programı düzenledi.

Etkinlik, “Annemle Birlikte En Güzel Gün” temasıyla gerçekleştirildi.

ANNE-ÇOCUK ATÖLYELERİNDE RENKLİ ANLAR

Program kapsamında çocuklar ve anneleri birlikte çeşitli atölye çalışmalarına katıldı.

Etkinlik alanında hazırlanan sürpriz aktiviteler katılımcılara keyifli anlar yaşattı.

ÇOCUKLARDAN ANNELERİNE EL EMEĞİ HEDİYELER

Etkinliğin en duygusal anı, çocukların kendi hazırladıkları hediyeleri annelerine takdim etmesiyle yaşandı.

Taraftarlardan Fenerbahçe’yi coşkulu karşılama
Taraftarlardan Fenerbahçe’yi coşkulu karşılama
İçeriği Görüntüle

Anneler, çocuklarının emekleri karşısında duygusal anlar yaşadı.

BAŞKAN YARDIMCISI AYŞE KILIÇ DA KATILDI

Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Ayşe Kılıç’ın da katıldığı programda anneler ve çocuklar gün boyu birlikte vakit geçirdi.

Etkinlik, canlı müzik eşliğinde renkli görüntülerle sona erdi.

Kaynak: İHA