Eskişehir’de bir burger restoranında yemek yiyen 6 kişilik arkadaş grubundan 3 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

RESTORANDA YEMEK YEDİLER, FENALAŞTILAR

Olay, dün akşam saatlerinde Eskibağlar Mahallesi Zübeyde Hanım Bulvarı üzerinde bulunan bir burger restoranında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre arkadaş grubu işletmeye giderek yemek siparişi verdi.

Evinin balkonundan atlayan çocuk hayatını kaybetti
Evinin balkonundan atlayan çocuk hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Yemekten bir süre sonra 6 kişiden 3’ü aniden fenalaştı.

EKİPLER SEVK EDİLDİ

İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Fenalaşan kişiler ambulanslarla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

TEDAVİ SONRASI TABURCU EDİLDİLER

Hastanede tedavi altına alınan 3 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu ve tedavilerinin ardından taburcu edildikleri öğrenildi.

NUMUNELER ALINDI

Olayın ardından işletmede tüketilen yiyeceklerden numune alınarak inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA