Belediye uyardı: 5 gün kapalı kalacak
Belediye uyardı: 5 gün kapalı kalacak
İçeriği Görüntüle

Kozlu Belediyesi, Değirmenağzı – Öküşne eski yolu güzergâhında gerçekleştirilen su çalışmaları nedeniyle yolun trafiğe kapatıldığını duyurdu.

Belediye, özellikle Fakülte bölgesinden gelen araçların geri dönmek zorunda kalmaması için vatandaşların alternatif güzergâhları kullanmaları belirtildi.

Kaynak: Bülten