Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, Sosyal Güvenlik Haftası etkinlikleri kapsamında İlçe Sosyal Güvenlik Kurumu Müdürü Kenan Çakır ve SGM Şefi Kevser Feyza Selyani’yi makamında kabul etti

SOSYAL GÜVENLİK SİSTEMİ MASAYA YATIRILDI

Gerçekleşen ziyarette sosyal güvenlik sisteminin toplumdaki önemi, vatandaşlara sunulan hizmetler ve kurumlar arası koordinasyon konuları ele alındı. Görüşmede iş birliğinin artırılması yönünde değerlendirmelerde bulunuldu

“FARKINDALIK OLUŞTURUYOR” VURGUSU

Devrek Belediyesi 5 taşınmazı ihaleyle kiraya verdi
Devrek Belediyesi 5 taşınmazı ihaleyle kiraya verdi
İçeriği Görüntüle

Başkan Özcan Ulupınar, Sosyal Güvenlik Haftası’nın toplumda bilinç oluşturma açısından önemli bir fırsat olduğunu belirterek, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi