Zonguldak’ta 12 Katlı İş Merkezi önündeki alan, motosiklet parkı olarak düzenlendi. Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem döneminde kent genelinde birçok nokta otopark olarak belirlenirken, belediye sınırları içinde çizilen alanlar gelir kapısı haline getirildi. Bu kapsamda, araç otoparklarının yanı sıra 12 Katlı İş Merkezi önünde bulunan alan da sarı çizgilerle işaretlenerek motosikletler için otoparka dönüştürüldü.

İş yerinde tuz ruhu içerek yaşamına son vermeye çalıştı
İş yerinde tuz ruhu içerek yaşamına son vermeye çalıştı
İçeriği Görüntüle

Whats App Image 2025 09 21 At 12.12.51

Muhabir: Sertaç Özdemir