Zonguldak

Zonguldak İyi Parti Ankara'ya Çıkarma Yaptı

İYİ Parti'nin Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlediği "Bayrak Açıyorum" mitingine Zonguldak'tan yüzlerce vatandaş katıldı. İl Başkanı Yavuz Erkmen, destek veren hemşehrilerine teşekkür etti.

Abone Ol

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu'nun çağrısıyla Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlenen "Bayrak Açıyorum" mitingi, Türkiye'nin birçok ilinden gelen vatandaşların katılımıyla gerçekleştirildi.

Yaklaşık 100 bin kişinin katıldığı belirtilen mitingde parti bayrakları yerine yalnızca Türk bayrakları taşınırken, Zonguldak'tan gelen yoğun katılım dikkat çekti.

Zonguldak'tan Ücretsiz Ulaşım Sağlandı

İYİ Parti Zonguldak İl Başkanlığı'nın organizasyonuyla Ankara'ya ücretsiz otobüsler kaldırıldı. İl Başkanı Yavuz Erkmen'in koordinasyonunda gerçekleştirilen organizasyon sayesinde çok sayıda Zonguldaklı vatandaş mitinge katılma imkânı buldu.

Mitingin ardından açıklama yapan İl Başkanı Yavuz Erkmen, Ankara'ya giderek destek veren tüm Zonguldaklılara teşekkür ederek, gösterilen ilginin kendilerini memnun ettiğini ifade etti.

Dervişoğlu'ndan Gündeme İlişkin Mesajlar

Mitingde konuşan İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, Türkiye'nin gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yapan Dervişoğlu, kamuoyunda tartışılan bazı siyasi gelişmelere ilişkin görüşlerini paylaşırken, Cumhuriyetin temel değerlerine sahip çıkılması gerektiğini söyledi.

Miting, Dervişoğlu'nun konuşmasının ardından katılımcıların alkışları ve sloganları eşliğinde sona erdi.