TAKSİCİLER/ TOPLU TAŞIMA /KOZTAŞ????

Abone Ol

Mazot fiyatları dip yaptı. Benzin fiyatları geriledi.
Otogaz fiyatları geri geldi.
Petrolün varil fiyatı 78 dolara geriledi.
Sonuç olarak.
Akaryakıt fiyatları tepetaklak.Tepetaklak derken.
Petrol fiyatları savaş fiyatlarının çok öncesine geldi.
107 günlük savaş şimdilik sona erdi.
Fiyatlar tam 82 liradan 65 TL. ‘ye kadar geriledi.
Bazı yerlerde mazot fiyatları 60 liraya düştü.
Buna otogaz ekleyebiliriz.Benzin zaten dip yaptı.
Hiç artmadı.Şimdi gelelim fiyat artışı yapan taksilere.
İndi ve bindi bile iki yüz lira.
Minibüsler ise zam üstüne zam istiyor.
Peki ne olacak?Fiyatlar geri gelecek mi?
Ayrıca toplu taşıma adına özel halk otobüsleri çok zam yaptı.
Buna Kozlu bölgesinin KOZTAŞ firması dahil.
Kozlu belediyesi ise bu durumu seyrediyor.
Halkın tasarrufunu. Cebini hiç düşünmüyor.
Bizce ne olmalı. Madem taksilere zam yapıldı.
Hem de anında. Savaş bahanesi ile bu zamlar oluştu.
Şimdi savaş bitti. Zamlar geri geldi.
Taksiler ve toplu taşımalara zamları geri almıyorsa.
Onlara akaryakıt ürünlerini mazot ve otogaz dahil zamlı verelim.
İndirim olmasın. Bu konuda bir fiyat düzenlemesi yapılsın.
İndirimli zamlardan toplu taşımalar ve taksiler yararlanmasın.
Faydalanmasın. Ağlama duvarı gibiler.Hep alma ağacındalar. Hep feryat.
Hep çığlık.
O zaman bu işi ya yapmayın, ya da ağlama duvarı olmayın.
Veya zamlı akaryakıt fiyatlarına katlanın.
Olmuyor ve olmuyor.
Maliye ve Hazne bakanımız bunlara bir çare düşünür diye düşünüyoruz.
Şimdi herşey başa döndü.Zamlar geri geldi.
Enflasyonu artıran taksi, dolmuş ve özel toplu taşımalara kim dur diyecek.